amor?
hola, soc una noia y volia fer una pregunta,
estic sortint amb un noi i bueno desde que estic amb ell no estic conenta es a dir com que m'atosiga no se com dir-ho... ell esta molt per mi pero jo per ell no paso molt, jo soc una noia que va molt a la seva i ell es molt de parella no se que fer ja vaig parlar amb ell y bueno no va anar gaire be... despres les meves amigues estan sempre amb ell i pasan una mica de mi d'avegades penso que no valc res totes vana amb ell y puff sempre estic sola les tardes ja no se que fer!! ajuda sisplau
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Doncs et diría que tu si que vals! El tema és que hem de solucionar aquesta situació, eprò es tracta només de solucionar una situació, que no té res a veure en si t'has de plantejar el teu valor personal. Fixa't en si t'agrada o no el noi o si et satisfà o no la relació. Si és la realció el que no et satisfà, digues que voldries fer pactes de veure'us , de quan no veure'us i que potser necessites una mica més d'espai. Si no es resol i no us enteneu en aquests pactes, haureu de pensar si us compensa estar junts. Amb les amigues, parla amb alguna que en tinguis confiança i fes plans amb elles també. Proposa plans diferents , per exemple. Tens dret a estar amb elles i a sentir que són les teves amigues. I també pots fer activitats o quedar amb gent diferent. Així per experimentar i sumar gent a la teva vida. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat