Ho hauria de fer?
Sóc bi i vaig coneixer un noi i tot molt bé parlem, és majo i tot pero m’ha demanat per quedar. La cosa es que jo tinc 15 i ell 23 i no volem anar mes enllà de quedades i amistat però tot i així no sé si quedar amb ell és una bona idea, m’agrada i m’agradaria quedar amb ell però la diferència d’edat em preocupa per si ens pot ocasionar problemes. Hauria de quedar amb ell o millor que no per si acabem tenint algún problema? Gràcies!
Estrella Dorca

Hola!
La veritat és que ara mateix la diferència d'edat és rellevant, ja que a més, esteu vivint diferents moments vitals. Si tens aquests dubtes, potser millor que esperis a quedar amb ell d'aquí un temps, que estiguis més segur i hàgi parlat més.
També et diré que si quedes amb ell, ho expliquis a algunes persones (a casa o als amics) o hi vagis acompanyat d'algú. És natural que et sentis així, per tant, és totalment lícit que estiguis amb la desconfiança. Si ell no respecta aquest sentiment de recel... potser et donarà alguna pista sobre una part d'ell que no havies vist fins ara.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico