problemes sentimentals
hola! en primer lloc m'agradaria que aquest missatge fós totalment anònim,
fa 3 anys que vaig començar a sortir amb un noi del meu poble, anava tot molt be fins que un dia va arribar a viure al meu poble una amiga meva (daquelles que parlen amb tothom i es pensa que a tothom li cau bé)aquell estiu es van coneixer al meu novio i la meva amiga, la meva amiga em va dir que el trobava molt guapo ( en aquells temps ell i jo encara no sortiem, nomes estavem liats ) pero el cas es que ella no ho savia i llavors un dia el nose com va vindre que i va dir que li queia be, i ella des daquell dia l'obria sempre pel watts... i parlaven i tal. quan ella va saber que jo i el estavem de lio, va continuar parlantli igualment, quen vam començar a sortir, incléus quedaven alguna tarda, jo prier això de que quedaven no ho savia, m'en vaig enterar per una amiga meva que els va veure. la meva amiga es daquelles que es fot a tot arreu a fotre merda saveu.. i llavors jo li vaig dir al meu novio que no magradava i li vaig posa lexemple de que passaria si això ho fes jo, i ell em va entendre pq tamb es bastant gelós. però els continuaven parlent, fins que un dia em vaig enfadar amb la meva amiga i vam deixar d'anar juntes, ell em va explikar que ella li tirava la canya i que creia que la meva amiga volia fer que tallesim o algo així (cosa que jo no entenia, pq si ell ho savia, no entenc pq continuaven parlant.)quan palaven tab es passaven fotografies nose com ni gaire gracia que e fa saver-ho, molt mes tard durant un temps ell i jo vam tallar durant 3 mesos mes o menys, quan vam tornar que jo sapiga han parlat algun cop, pero no crec que cada dia ni molt menys, però fa un mes em vaig enterar de uqe encra parlaven i es passaven fotos, nose si es veritat, jo a ell li vaig consultar i em va dir que no, que nomes parlaven de tant en tant pero res de fotos ni re i jo nose que pensar pq nose si es veritat o mentida i fa un mes que esti bastant ratllada per aquest tema, les meves amigues em diuen que li agafi el mobil i que li miri, pero jo no soc així, i no li agafareg i molt menys li mirare les seves converses, i no li vull tornar a comentar a ell pq tinc por de que al final em fasi pesada, pq ja ma dit un cop que era mentida. em podeu donar algun consell, si es que li torni a preguntar, plis doneumen algun altre pq no vui tornarli a preguntar pq al final potse es ratllarà.
P.D: jo a ell mel crec, pero com que es un tema dell i la meva amiga, el fet de que la meva amiga digui moltes metides i vagi fotent merda això fa que em preocupi molt i comenci a desconfiar de tos dos.
moltes gracies guapos/es!;) petons.
Elena Crespi

Hola guapa!
Doncs la situació que vius només té una solució que ja estàs palicant: creure al teu novio. La parella es basa en la confiança i si tu a ell te'l creus només cal que li diguis les coses que et molestes per veure si junts podeu trobar la situació o com podeu fer les coses perquè tu no et sentis malament per aquesta noia. Heu d'arribar a un acord conjunt.
No et recomano que li miris al mòbil ja que és ilegal i estàs ficant-te en la seva intimitat i trencant la cofiança.
Jo ho parlaria amb ell però no com ho has fet fins ara sinó per trobar una solució conjunta!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres