Automutilació
Holaaaa!!! Primer de tot agraïr-vos la vostra feina.
Fa cosa d'unes setmanes que bàsicament no sabia què fer amb la meva vida. Un temps abans em vaig llegir el libre "Abzurah" i la autora em va donar l'idea de tallar-me amb un full de maquineta, ara d'aquesta manera quan em sento trista o culpable per alguna cosa, el dolor psicològic es converteix en dolor físic. Alguna vegada abans havia intentat tallar-me amb cutter però em feia por apretar i no sortia sang, ara surt molta, i si em pegunten pels talls faig servir excuses. Això m'alívia MOLT i no estic tant d'aquella manera (trista, indignada, sentint-me culpable, etc). Els meus pares ni s'ho imaginen... tinc talls al coll, a la regatera (el forat entre les tetes), als braços, a les mans, a la panxa, als peus i, sobre tot, a la pelvis (no al xirri ehh). En tot el cos tinc talls normals amb sang seca, però a l'últim lloc anomenat anteriorment tinc escrit "Ana i Mia" a més dels talls, que són bastant profuns a causa dels meus sentiments negatius (Ana i Mia són les princeses/deesses de l'anorèxia i la bulímia, que estic a molt favor d'això). És que clar, és estiu i no em puc fer talls a més llocs perquè se'm veurien tots. Encara així, tinc bastants.
Això és tot, moltes gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
Doncs em fa molt mal llegir això. Estàs en una situació de risc i has de ser conscient dels perills que comporten les teves accions.  Entenc que la sensació de tallar-se pugui alleugerir momentàniament el dolor psicològic, però aquest dolor segueix existint. El patiment psicològic, el malestar, el dolor no es cura provocant dolor al cos. M'agradaria que et deixessis acompanyar per la teva família i per alguna especialista, com l'Alba Garcia de l'http://www.acab.org/ca
" target="_blank">ACAB o bé les meves companyes del consultori d'alimentació (http://www.f-ima.org/ca/formularis
" target="_blank">fundació imatge i autoestima).
Torna'm a escriure si ho necessites. Tens dret a estar bé i ser feliç. El patiment marxarà.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico