Com puc fer per liar-me amb algu?
Hola,
La qüestió es que em vull liar amb una tia que em posa molt hot pero nomes hem parlat una mica per insta (i tambe tinc el seu watts) i no crec que ella vulgui lo mateix pq no mostra el mateix interès per mi i ja fa molt que no parlem, que puc fer pq ella tambe es vulgui liar amb mi o mostri mes interès per mi? Em passa lo mateix amb un tio, faig lo mateix o faig algu diferent?
Gràcies per tot el que feu!!!
Mariona Busto

Hola Antonim!
És important que sapiguem llegir els senyals que ens indiquen si l'altra persona té el mateix interès per nosaltres. Si sents o veus que l'altra persona no et segueix o no vol liar-se amb tu, és important que ho respectis i no forcis. Si fa temps que no parleu, potser el primer objectiu, abans de pensar en liar-te, podria ser reprendre el contacte i veure si ella et segueix les converses o mostra interès. En funció d'això valorar si t'has de retirar o apareix una oportunitat de conèixer-vos millor.
Tot això et serveix tant si és noia com noi ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat