Necesito ajuda
Hola, desde fa un temps estic confosa perque no se si soc bisexual.
L’altre dia vaig somiar que em liaba amb una noia i tenia relacions sexuals amb ella i aixo encara em va fer confondrem mes encara, i algunes vegades també tinc fantasies sexuals amb noies.
Estrella Dorca

Hola!
Doncs jo tampoc ho puc saber. És quelcom que has d'anar descobrint i experimentant. Sembla que la teva imaginació s'excita amb les dones, fantàstic! És la informació que t'està donant el teu cos. Potser més endavant tindràs ganes de tenir una relació íntima amb alguna persona i et donarà més pistes sobre la teva orientació afectivo-sexual.
Les etiquetes han de servir per fer-nos sentir bé amb nosaltres mateixos i no sentir-nos sols ni un bitxo raro. Si les etiquetes ens pressionen i no ens fan sentir bé, no ens les posem, d'acord?
Per tant, si l'etiqueta de bisexual t'ajuda a definir-te, genial! si la vius com una limitació, no te la posisi ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico