orientació sexual
Hola!
Primer de tot dir-vos que moltes gràcies per tot el que estu fent, ajudeu moolt!!
No se vem bé com explicar el que em passa,durant l'ESO m'han agradat alguns nois,pero mai me atravit a confessar res. Quan vaig començar a masturbar-me no sentia plaer,no sabia si ho estava fent bé o algu,vaig llegir un consoltori que em va ajudar molt i finalment vaig tenir el meu primer orgasme però ho havia fet pensant en una noia,em va confondre una mica però el cap d'uns dies mirant una escena de sexe heterosexual d'una peli,no em va posar"calenta" i ara quan em masturbo ho faig pensant en noies, no tinc cap problema si el fianl la meva orientacio sexual es una altre que no sigui hetero,pero lo que em confon es que em continui sentint atreta a nois.
Si alfinal m'enamoro d'un noi i sortim ,no podre tenir relacions sexuals amb ell?No sentire plaer estant amb un noi?
Gràcies per tot!
Mariona Busto

Hola Estrella7!
Una cosa és l'excitació sexual i l'altra de qui t'enamores. Que t'excitis veient escenes lèsbiques o fantasiejant amb noies, no implica directament que siguis homosexual. La nostra orientació sexual ve definida per de qui ens enamorem, no únicament amb qui ens excitem.
Tot això tampoc té perquè afectar-te a l'hora de mantenir relacions sexuals amb un noi. Recorda que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cervell, i per tant, és molt important que aprenguem a connectar i centrar-nos en allò que estem fent, en pensament i fantasies eròtiques que t'ajudin a excitar-te o que potenciïn aquesta excitació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat