Urgent
Et faré unas cuantas preguntas
1. No sé moure'm al llit mentre follo com puc aprendre? Estic agobiada pk no se moure'm i cuant em toca a mi a dalt no se mourem
2. Si se'm corren dins el cul em puc quedar embarasada?
3. Pk em fa mal cuant m'entra per el cony?
Mariona Busto

Hola Meri!
Anem per parts:
1. Doncs aniràs aprenent amb la pràctica. Pensa que ningú neix ensenyada, així que tranquil·la, intenta prendre-t'ho amb calma i anar provant postures diferents fins que vagis trobant aquelles amb les que et sents més còmode i més t'agraden.
2. Perquè es produeixi un embaràs l'esperma ha d'entrar dins de la teva vagina i fecundar l'òvul.
3. Els motius poden ser diversos i és complicat determinar-ne la causa a través del Consultori, però algunes possibles causes són: si estàs nerviosa, el cos es tensa, i la musculatura vaginal també. Això pot dificultar la penetració o fer que aquesta sigui dolorosa. Si estàs poc lubricada, també pot fer mal la penetració. És important que aneu a poc a poc, que no aneu directament a la penetració i que si fa mal, no forceu. Si el dolor no desapareix, et recomanem una revisió amb la ginecòloga i fisioterapeuta de sòl pelvià.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat