merda de vida
Hola em dic Mireia. La meva vida és una merda. m'he tallat. estic farta la meva àvia al'hospital, el nòvio m'ha deixat, la meva mare no para de plorar... Esticd cansada d'aquesta vida. Em ratlo molt ràpid perquè ja estic farta de la meva vida. com em podeu ajudar? a vegaes he pensat a deixar la meva vida endarrere pro es una tonteria i estic cansada.
Elena Crespi

Hola Mireia, veig que estàs passant per una situació difícil i en aquests és molt normal estar cansada. Però, precisament, és en aquests moments quan has de cuidar-te i fer coses positives per tu, per tant, et recomano:
-Que deixis de tallar-te
-Que busquis coses que t'alegrin i no coses que et deprimeixin
-Que intentis fer tots els possibles per oblidar el teu nòvio ja que, si t'ha deixat, millor començar a entrar aire nou (no li enviïs missatges, ni li miris el facebook, millor si no el veus...) comença a escriure pàgines noves en el teu llibre de les relacions i per a poder-ho fer has d'estar bé tu.
-Si veus que la teva mare està trista i plora, acompanya-la, no has de fer res però veure que l'àvia està a l'hospital pot ser molt dur per tu i per ella
-Ja escoltes música que t'animi? fas coses que t'agrada fer?
Cuida't una mica i així potser començaràs a estar una mica millor!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres