Primera vegada... [U R G E N T!]
Hola, bona nit. Resulta que hi ha un noi que m'ha proposat fer-ho, és a dir, anar a casa seva i tal, i realment en tinc ganes. La cosa és que he comprovat que no m'hi caben ni dos dits, que em faig MOLT mal si m'entra alguna cosa més gran que un dit, i ara estic cagada perquè estic segura que serà insuportable. Hi ha alguna cosa que pugui fer perquè no resulti dolorós? Un petó i gràcies per avançat!
Cristina Albó

Hola Anònima76,
El dolor en les primeres relacions sexuals depèn de molts factors, un d'ells depèn relativament de nosaltres, l'altre no. El factor que depèn de nosaltres és l'estat emocional i la relació amb qui anem donar el pas, si estem nervioses, no sentim confiança, no estem en un entorn confortable, etc., possiblement estiguem més tenses i més nervioses, com més tenses, més tens estarà tot el cos. Si això es dona, és possible que la musculatura de la vagina també es tensi. Un altre factor pot ser anatòmic i pot tenir a veure amb l'himen, si hi ha himen, aquest pot ser més gros, més fi, més rígid o més elàstic. Depenent de com sigui, l'experiència pot ser diferent.
Per tant, la recomanació és que si vols donar aquest pas, parlis MOLT amb aquest noi, explica-li les teves pors, els teus dubtes, el que t'inquieta i el que et preocupa.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com