No se que fer
Veig a persones que coneixen a moltes persones i s'hi lien pero jo no se fer-ho ja que només conec a les persones de l'insti i extraescolars i em costa molt dir li a la persona que em vull liar. Que puc fer?
Estrella Dorca

Hola!
Doncs potser has de fer alguna passa prèvia abans de demanar-li que es lii amb tu, no creus?
Potser et pots interessar per com és aquesta persona i, si vols, deixar-li anar que a tu et sembla algú interessant, amb qui t'agradaria tenir-hi algun tipus de relació...
Si veus que no et segueixen la indirecta... ja tindràs una resposta, encara que faci mal.
A vegades esperem que tot ens surti molt fàcilment.... i és prou complicat! Potser hauràs de deixar més clar que t'interessa algú amb qui mantenir algun tipus de relació més íntima (i acceptar que les altres persones potser no estan interessades en aquest tipus de relació).
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico