Tinc la panxa grossa i no ho entenc
Hola!
Aveure, el aue em passa a mi es que tinc la panxa grossa i no ho entenc. Perquè soc una noia normal tirant a prima, esportista (a part del meu esport faig cardio i planxes) i menjo sa, gairebé no menjo sucres ni begudes que no siguin aigua. I el fa molta rabia perquè faci el que faci tinc panxa. Conec gent que menja molt pitjor que jo i no fa gairebé esport i tenen la panca planíssima.
Em podeu donar consells per tenir-la plana o per saber perquè la tinc aixi??
Laura Fernández

Hola Felula,
Gràcies per contactar-nos i perdona per haver trigat una mica en contestar-te.
Pel que ens comentes no acabes de sentir-te a gust amb la forma de la teva panxa. Pensa que el cos no és quelcom que podem escollir, ni tampoc podem moldejar-lo a la carta perquè té un gran component genètic que el determina. Sabent això és important entendre que no podem fer canvis en el nostre cos, ni tampoc en parts d'ell, perquè potser podrem canviar una petita part, però la forma general, la nostra constitució depèn de molts factors que no podrem modificar.
Comentes que fas esport i portes una alimentació saludable. Això està molt bé i t'animo a que continuïs cuidant el teu cos com ho fas :) I intenta no comparar-te. Pensa que aquelles persones en qui tu veus una panxa plana, potser tenen també altres parts del seu cos que no els hi agraden tant ;)
Tenint en compte que el nostre cos anirà canviant al llarg de la vida tenim dues opcions, capficar-nos i atabalar-nos cada vegada que alguna cosa del nostre cos no ens agradi, o acceptant i estimant aquesta forma corporal que forma part de tu.
Una de les dos opcions ajudarà a cuidar la teva autoestima, pots veure quina és? :)
Espero haver-te ajudat
Una abraçada i bon estiu!
Laura Fernàndez
Psicòloga