no sento res per la meva parella?
Hola,
fa 7 anys que estic amb la meva parella. Te distrofia muscular, es una malaltia que te que anar amb cadira de rodes.
Sempre estem deixant'ho i tornant, el proncipi quan tornem pasem uns mesos be, pero despres tot es torna a complicar.
Estrella Dorca

Hola!
Deixar la parella no és una decisió fàcil i que es prengui en un sol dia. A vegades cal valorar què t'aporta estar en parella i què trobes a faltar. També a vegades es necessites algunes "anades i vingudes" per comprovar que realment la relació de parella no funciona.
Crec que has de ser honesta amb el que sents cap a ell. Primer has de ser honesta amb tu mateixa (què vols de la relació?) i després explicar-ho a ell.
Tens una opció si vols seguir amb la relació: la teràpia de parella, per poder parlar sobre les dificultats que teniu i potser poder trobar solucions conjuntes.
Dedica't uns dies per pensar el que vols i després pren la decisió que necessitis. Has de mirar per tu i el teu benestar, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico