Apple Apple
Hola,
Porto amb el meu nòvio quasi dos anys. Ell viu a un altre país, ens vam conèixer online i encara no ens hem vist físicament encara que d'aqui uns mesos ell vindrà a viure aquí per estar amb mí. Fins aquí tot bé, però ell des de fa temps em porta dient que li passi fotos de caire sexual i a mi aquest tema mai m'ha fet gràcia. Ho veig perillós, ho trobo incòmode i fret per foto. Ell s'ho està passant mal per aquest tema perquè diu que ja no disfruta de les converses pujades de to, que necessita veure'm. També diu que no pot disfrutar sexualment amb mi i que tampoc pot disfrutar veient fotos d'altres noies pensant en mí ja que no em sentaria bé. Cal dir que ell no ha consumit mai contingut d'aquest tipus. Diu que deixarà de perdre l'interés sexual cap a mí si no fa cap d'aquestes dues coses, però que prefereix això abans que perdre'm. Voldria consell. Faig bé de no passar-li fotos així o té ell raó? Passar-li fotos estaria mal?
Moltes gràcies.
Estrella Dorca

Hola Golden,
Una parella accepta i respecta les decisions de l'altra persona, i això no ho està fent. Intenta fer-te sentir culpable d'una decisió que has pres amb molta valentia i moooooolt conscient!
Et felicito per la capacitat de mantenir-te en aquesta postura i no cedir a les seves manipulacions o xantatges. Sé que no és fàcil!
Tu t'estàs protegint de possibles "mals usos" de les teves fotografies i això és admirable! Segueix així!
De totes maneres, també pots avisar a la teva parella que aquesta insistència també provoca efectes en tu: que perds l'interès en ell, que es fa pesat, que comences a malpensar... Deixa-li clar que aquesta decisió és ferma i que pari d'insistir, d'acord?
Ah! i una última cosa: el dia que quedis amb ell per conèixer-vos personalment, avisa a persones del teu voltant (família, amics...) on vas i amb qui has quedat. Demana a alguna amiga que t'acompanyi per assegurar-te que ell és realment ell i, si et ve mal rotllo, marxa. No tens obligació de quedar-te ni fer res que no et vingui de gust, per molt nòvio que sigui! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico