Com ho he de fer....
Hola, se que semblara una mica estrany i tal... pero esque el meu novi i jo vam esta fent una aposta i doncs si ell guanyava jo li feia una mam*** i si jo guanyava ell em feia dits, total que va guanyar ell i no tinc ni idea da com fer-ho necesito ajuda urgent mes que res per no quedar en ridicul.... si em poguesis donar consells o algo... esque tot el que busqui per google els meus pares mo miren
Cristina Albó

Hola cotilladeturno,
En primer lloc, en el sexe només hem de fer les coses si les volem fer. Encara que hagis perdut l'aposta si no tens clar si ho vols fer o no, o directament no ho vols fer, ets completament lliure de decidir no fer-ho.
Anant això per endavant, dir-te que no hi ha una tècnica concreta o infal·lible en quan a sexe oral. Cada persona sent com ho vol fer i com es sent còmode proporcionant plaer amb la boca, o rebent-lo. Et diríem que la idea és estimular els genitals de la parella amb la llengua i la boca, i a partir d'aquí afegir i treure el que considereu que us fa sentir més còmodes.
Ah! i utilitzar preservatiu ja que hem de tenir sempre en compte la salut sexual ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com