debilitat
Hola,
fa uns dies que noto debilitat als braços i a la boca, els tinc com adormits i em costa moure'ls sobretot durant els vespres. Això em passa des del dia que vaig beure, fa 4 dies. Els hi he explicat als meus pares el que em passa, però no que vaig beure. Ells pensen que potser ve de que em falten vitamines perquè fa mig any que sóc vegetariana, però jo crec que seria molta casualitat que m'hagi començat el dia després d'anar beguda... Vaig estar buscant aquest símptoma i vaig trobar una malaltia semblant al que em passa però només passa a alcoholics, i jo només he begut dos cops. Espero que em pogueu ajudar donant-me algun consell. Tot i així, sé que el que em passa no és normal i si no hi ha remei ho hauré de comentar als meus pares i anar al metge.
Gràcies
Laura Fernández

Hola Maduixa,
Gràcies per escriure i confiar en nosaltres. Pel que ens comentes et preocupa la sensació que tens als braços i a la boca des de fa uns dies. També ens comentes que tot va començar el dia després de beure i això et fa pensar que pot estar relacionat amb aquest fet.
Bé, d'entrada et comentaria que es molèsties que presentes poden tenir moltes i diferents causes. Pel que comentes encara duren després de 4 dies de beure. Pensa que l'alcohol es metabolitza, és a dir s'elimina del cos, de manera que encara que hagi coincidit en el temps no hauries de treure conclusions per tu mateixa.
Tampoc et recomano que busquis el símptoma a internet ni facis diagnòstics per tu mateixa. Pensa que a la xarxa hi ha infinita informació, molta d'ella útil i real però d'altra que no ho és, i que pot no fer-te bé o angoixar-te més amb el tema.
Seria convenient que vagis al teu metge de capçalera i li expliquis la situació, sentir que els braços i la boca s'adormen pot tenir causes diferents que ha d'avaluar un professional.
Finalment comentar-te que tot i l'alcohol tingui o no a veure amb el que ha passat, no és una elecció saludable i sobretot, encara que els nostres amics de vegades ens ho intentin fer creure,  no és una cosa imprescindible per passar-ho bé i gaudir de la vida :)
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada
Laura Fernàndez
Psicòloga