insatisfet.
la meva parella mai esta satisfeta sexualment, ni fentli palles ni fentli sexe oral ni tenint sexe tipic, sempre sha de fer pajes, d'amagades o davant meu, em cansa i em deprimeix perque em sembla qe no li faig falta en el pla sexual.
Estic segura de que en privat, a casa seva, no para de fer-se'n i despues a la hora del sexe pues no li excita ja, ha de anar molt rapid igual que quan es masturba, encara aixi, ha de acabar ell sol, estic molt cansada.
Jo ja no em crec q sigui culpa del condó, ja qe sino notaria algo al ferli palles o orals, m'he plantejat pendre pastilles pero em fa por que no senti res igualment. Jo ja li pregunto quines coses li molen al llit pero no funciona, ja estic pensan que de veritat no li poso, que nomes li van les ties irreals. Mai he tingut autoestima pero vaig millorar un temps, sobretot quan començavem a sortir pero desde q tenim sexe estic pitjor, no va gens be i seria una pena deixar-ho, estic pensan fins i tot que m'ha enganyat i em rallo molt.
No fa res per arreglar-ho, ni al metge ni res, quan li trec el tema passa del tema perque el posa malament i no se si existeix algo que faci que deixi de ferse tantes palles i que disfruti mes del sexe amb mi... Existeix algo per a que sigui mes plaenter per ell tot aixo? gracies
Cristina Albó

Hola,
En primer lloc, gràcies per escriure'ns! Quan un noi només pot ejacular amb una estimulació concreta, de forma molt ràpida i només si s'estimula ell, és important valorar fimosi.
No sabem si la pell del penis en erecció té mobilitat i pot deixar el gland al descobert si retira la pell. Si no és així seria important que valorés un metge si hi ha algun grau de fimosi i si cal intervenir o no.
En general, no té res a veure amb si els hi excitem o no, sovint té més a veure amb alguna dificultat individual d'ells. Per tant, no et pressionis tant.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com