Em sento sola
Desde fa molt de temps tenim com un grup de amics i dins el grup hi ha com "parelles d'amigues" jo hem sento com sola perque com que no tinc a nigmu, no se com explicar ho. Sempre queden i amb mi com a mai compten... Haig de convidar me jo. Tampoc em vull buscar un altre grup de amics. Que puc fer per que formi més del grup
Estrella Dorca

Hola!
El tema amistat... a vegades és complicat!
Tu mateixa dius que no tens ganes de canviar de grup... així que hi ha diferents opcions:
• Parla amb alguna persona del grup i comenta-li que a vegades t'agradaria que comptéssin més amb tu.
• Proposta tu els plans, no esperis que els proposin les altres presones.
• Intenta buscar punts de connexió amb cada membre del grup. Així pots tenir diferents converses i relacions amb cadascú.
• Busca altres entorns (altres grups) per compartir el teu temps lliure. Obrir-se a altres grups fa que tinguem una visió més rica de l'amistat.
Tens l'estiu per fer aquesta prova!!
Endavant!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico