Continuacio del problema
Us vaig escriure explicant que tenia problemes al penis, i em vau respondre que havia de ser mes concret. Doncs em fa mal la pell quan vull baixar-me la pell per orinar (osigui per netejar-me el penis). A la dutxa tambe em costa treure la pell i no se que pot ser, si te tractament o com queda despres daixo.
Cristina Albó

Hola Noi,
Moltes gràcies per escriure'ns de nou! Pel que ens expliques seria indicat una consulta al metge ja que s'hauria de confirmar o descartar si hi ha fimosi o no. Si hi hagués fimosi s'ha de veure si és indicada la intervenció per a que el prepuci pugui quedar al descobert.
És a dir, la pell del penis, hauria de poder baixar i deixar al descobert el gland del penis. Si aquest moviment fa mal, és impossible o és molest (inclús quan hi ha una erecció), és important valorar el grau de fimosi i veure si una intervenció estaria indicada.
Una abraçada i de nou, gràcies per confiar en el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com