com coi els hi explico
No sé si aquest seria el lloc de la consulta, la cosa és que ja porto un any amb la meva xicota i ella està treballant a Barcelona en contracte de mitja jornada i un cop a la setmana hi ha d'anar, jo he de fer pràctiques a Barcelona i una de les empreses conec el jefe i pot ser que el contracte sigui no només per pràctiques del Cicle sinó que sigui contracte ja definit així que ens estem plantejant anar a viure juntes a BCN, el problema bé en què com els hi dic a les meves àvies que estic sortint amb una noia i que ens n'anem a viure juntes a BCN?
una te Alzhaimer (si d'acord si li dic avui demà no se'n recordarà) però tant ella com l'altre em fan patir molt, quan va néixer la filla del meu cosí, estava jo amb les dues àvies al bar de l'Hospital dinant i van entrar una parella de noies i en aquell moment si no haguessin fet el comentari crec que els hi hagués explicat que estic sortint amb una noia però el que van dir em va fer replantejar, el moment de dir-ho, van fer aquest comentari: ai verge santa, gràcies a deu que tu nena no estàs malalta com elles, i sort que només es donen la mà però que a qui no s'acostin eh, i jo en plan ups...
El meu cosí ho sap i un dia xerrant xerrant, la meva àvia va dir-li al meu germà (que porta els cabells llargs) amb aquest cabell cap noia s'enamorarà de tu, i el meu cosí em va mirar i va dir i no es pot enamorar un noi?, d'ell ai no, que els nois només pensen en noies... però només et poses amb el cabell d'ell i d'ella no li dius res? Porta el cabell curt no li hauries de dir no s'enamorarà cap noi o noia de tu, i jo vaig dir que em diries si en comptes de portar un noi algun dia portes alguna noia? Ens va mirar va dir ai ai Calleu, no em podeu fer pensar aquestes coses, això no ho digueu mai eh, en canvi el meu avi va contestar home jo li diria Hola.
Veient aquest panorama encara no els hi he dit, tampoc hi ha hagut el moment, fa molt que no anem a casa dels avis.
Si em poguéssiu ajudar avera com explicar-los.
Una part de la família d'ella ja ho sap perquè un cosí seu anava a la meva classe i aprofitant un dia que feia un espectacle vam anar-hi i clar hi havia tota aquella part de família però aquella part ja estava curada d'espants car el noi és gay
moltíssimes gràcies per l'ajuda ^_^
Estrella Dorca

Hola bonica!
Entenc la teva preocupació ja que no és fàcil saber que la teva família (o una part) no respecta la teva essència.
Et deixo alguns https://www.palcaide.com/homofobia-en-las-familias/
" target="_blank">articles de la Paula Alcaide, psicòloga especialitzada en dones lesbianes.
De totes maneres, endavant amb el teu projecte!! és genial començar la vida en parella, així que disfruta-la!
Per altra banda, amb les teves àvies, explica'ls que vas a viure a Barcelona amb una noia (si volen més detalls, ja ho demanaran). També et recomano que en parlis amb el teu avi, que sembla que té una visió diferent, oi? Busca'l com a aliat ;)
En el fons, la nostra família vol la nostra felicitat, així que deixa'ls molt clar que ets molt feliç amb la teva parella i no podran tenir res a dir-hi
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico