Per què no em corro?
Hola adolescents.cat!
Fa uns mesos que em vaig començar a masturbar i si,sento plaer pero sento com que no em corro.
És perquè ho faig malament?
No em ser ficar els dits,només ser estimular-me.
Ajudeu-me si us plau!🙏
Vull aprendre a donar-me plaer😐
Cristina Albó

Hola ,
En primer lloc, cal que coneguem el propi cos. Per conèixer-nos a nivell físic, podem agafar un mirall i observar la vulva, veure com és, on està el clítoris, on està l'entrada de la vagina, on està la uretra, com són els llavis, etc... i una vegada ho tinguis tot ben ubicat, aleshores pots començar a explorar a nivell tàctil (si ho prefereixes pots ajudar-te d'un lubricant de base aquosa, sovint ajuda que l'estimulació sigui més agradable).
Per que tinguis una mica d'idees de com pots estimular-te, t'adjunte, un video on explica diferents formes de masturbació femenina:
Però el més important és com estimules el cervell, ja que és aquest l'òrgan  sexual més important. Cultivar les fantasies, la imaginació, la creativitat, etc... ajuden a activar i mantenir excitat l'òrgan que ha d'estar connectat a les sensacions i l'estimulació que ens donem.
Si estem masturbant-nos pensant en l'orgasme, en que no arribem a l'orgasme, en que no sentim res, etc... probablement no sentirem res.
És a dir, important que el cervell estigui ben centrat en les sensacions que sents, erotitzat i centrat en el plaer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico