No se com arribar a l'orgasme
Hola! M'he llegit totes les consultes que parles d'orgasmes i no em queda clar com aconseguir-lo. Jo em masturbo i sento molt plaer. Quan ho faig el meu cos es mou sol i sempre estic super excitada perquè el nostre cervell es la principal font d'excitament, però mai he arribat a l'orgasme. He mirat el video que recomaneu de tècniques de masturbació però tampoc em serveix. M'aniria molt bé la teva ajuda! Gràcies
Pd: quin es el punt g de les dones?
Merci🖤
Cristina Albó

Hola M05,
Moltíssimes gràcies per llegir-nos i per consultar-nos :)
És important, tal i com molt bé dius a la teva pregunta, que el cervell estigui ben centrat en les sensacions que sentim, erotitzat i centrat en el plaer. Si el nostre cap està pendent de si arribem o no arribem a l'orgasme (o al que esperem que sentirem quan arribem a l'orgasme), serà molt difícil que percebi que estàs tenint un orgasme, per molt bona estimulació que rebi el teu cos.
T'animem a sentir i escoltar el teu cos, sigui el que sigui que senti, ja que potser ja estàs tenint orgasme però no l'estàs ubicant com a tal.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com