problemes i problemes
Bones,
El meu novio te problemes sexuals i no fa res per solucionar..., m'intentaré explicar lo màxim millor
Fa com un any que tinc sexe amb ell (ell no era verge i jo si) i ho hem fet varis cops cada mes des de llavors i... ningun cop ha ejaculat, ni amb sexe vaginal ni fent-li oral; sols ejacula si es fa pajes (poca quantitat) però inclòs algun cop contat no ha pogut. EL que si que expulsa sempre es liquid preseminal.
En les nostres relacions poden passar dos coses també: que se li baixi a mitja penetració o quan es posa el condó, o que no se li baixi i que ens acabem cansant de la estona. Se que hi ha trucs per a que sigui millor el moment de posar el condó, però igualment el problema està en la ejaculació posterior. Utilitza la talla correcta de condó també.
Per altre banda no se si fingeix orgasmes o que perquè sembla que fa soroll de plaer però desprès a la hora de veritat em diu que amb el condó no sent res i com ja he dit no hi ha gota de semen enlloc, sols poc líquid preseminal. També em posa excuses de si esta cansat, que si el condó, que si etc etc...
Sobre problemes físics que sapiguem no té cap, ni fimosis, ni es pren cap fàrmac, el q pot tenir pues patía molt d'estres però ara no en pateix tant com fa mesos i segueixen havent aquests problemes...
M'he plantejat utilitzar un mètode hormonal d'aquí un parell de mesos, ja que jo també tinc dificultats en arribar al orgasme i sense condó sento mes (durant uns segons ho havia provat i sento molt plaer) però al saber que no ha ejaculat fent-li un oral a pél pues penso que no podrà ejacular tampoc sense condó.
Tenim problemes de compatibilitat sexual a més: la posició que millor em va per arribar al orgasme és la que ell menys sent i per tant se li acaba baixant, i per tant, deixo de sentir res i acabo no arribant. Les que segons ell li van millor son les que més incomoditat em provoquen allà. De 50 cops poder he arribat al orgasme solament amb penetració 7 cops. Vull començar a fer ús del clítoris mentre tenim sexe a veure que tal, lo meu és fàcil poder de solucionar però lo d'ell no...
Sobre el seu passat sé que va estar amb 2 noies i utilitzaven mètodes hormonals, però no sé si li anava bé la cosa o li ha començat ara amb mi els problemes.
Nosaltres tot aquest temps hem fet ús de condons, i hem provat varies marques ultrafins, textures i bastants lubricants i cremes però res ha servit perquè per fi ejaculi o el faciliti el plaer amb el condó i ja no vull comprar res més.
No se com dir-li al meu novio que busqui ajuda, algun cop ja em deia que ho aniria a fer (encara que li faria cosa tenir que anar al'uròleg) però passa el temps i res de res, algun cop que li he dit se'm ha posat a la defensiva, i jo ja no se que fer, perquè ja m'està afectant des de fa uns mesos en mi, tinc apetit sexual baix, a moments se'm baixa la autoestima molt, crec que folla amb mi per follar no perquè vulgui, jo tampoc arribo al orgasme casi mai (sols amb orals, contats cops amb penetració com he dit, i m'agraden els preliminars).
Em fa por que ho deixem per culpa del sexe... En els altres ámbits ens vam bastant be i ens agradem molt i no es normal això que té, no conec a ningú que ho tingui i esta molt poc visibilitzat perquè quan busco info sols es parla del retràs del orgasme en les noies.
Em fa por que li hagi deixat de agradar o que sigui gay a amagades, abans tenia mes apetit ell encara què no es corregues, jo pensava que no es corria perquè jo era verge i li costava, però amb el temps no entenc perquè segueix tot igual. Al final es buscarà altres persones per a tenir sexe ja que jo crec què no ho faig bé...
Com ho puc solucionar? com li dic? on ha/hem de anar?
Moltes gracies
Mariona Busto

Hola!
Entenem que ho estigueu passant malament... en primer lloc dir-vos que és important que no us pressioneu, que en pugueu parlar amb calma de totes aquestes dificultats, per conjuntament buscar opcions per solucionar el que us està passant.
Quan ell es masturba estan sol, té problemes o dificultats per ejacular? És quelcom que només li passa quan està en parella?
Seria molt recomanable que el teu nòvio demanés hora amb el metge per, primer de tot, descartar que no hi hagi quelcom orgànic que expliqui la dificultat en ejacular. Un cop valorat i descartat si hi ha alguna cosa física que expliqui el que està passant, us diríem que demanéssiu hora amb un psicòleg/a especialitzat/a en sexologia. L'element psicològic moltes vegades hi té molta relació.
Una opció és que anéssiu al CJAS (http://www.centrejove.org/index.html
">
), no cal demanar cita prèvia, podeu anar presencialment o trucar per telèfon per informar-vos.
Per altra banda, recorda que la majoria de persones amb vulva necessiten l'estimulació del clítoris per arribar a l'orgasme, ja que amb la penetració únicament sense estimulació directa o indirecta del clítoris sol ser més difícil.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat