Masturbació i sexe
Hola. Tinc alguns dubtes sobre sexe i masturbació que m'agradaria resoldre.
Fa temps que m'intento masturbar fent dits, però em trobo amb un problema: no m'entren!! Anteriorment, em faig massatges per fora a la zona del clítoris per preparar-me i estar més excitada, però no aconsegueixo que m'entrin, i qual finalment puc, no sento plaer i més aviat em fa mal. A més, tinc una parella estable de fa poc i en breus tindrem sexe, tinc molta por a que no m'entri, i de que em fagi massa mal. No entenc perquè em fa tant mal!!
Mariona Busto

Hola M22!
Estar relaxada, lubricada i excitada ajudarà a que sigui més fàcil i no et faci mal, però primer de tot et recomanaríem que agafessis un mirallet i observessis bé els teus genitals i les seves parts, d'aquesta manera estaràs més connectada amb la teva sexualitat.
No sentir tant plaer quan introdueixes els dits dins de la teva vagina, és completament normal. El clítoris serveix única i exclusivament per proporcionar-nos plaer. Per tant, l'estimulació d'aquest sol ser la manera més efectiva d'aconseguir plaer i d'arribar a l'orgasme.
Quan arribi el moment de tenir relacions sexuals amb penetració vaginal és molt important que tingueu molta confiança, que us comuniqueu i que aneu molt a poc a poc, sense presses. No aneu directament a la penetració, jugueu molt abans, toqueu-vos, acaricieu-vos, estimuleu-vos... així el vostre cos i la vostra ment es relaxarà més, fent que tot sigui més fàcil.
No oblideu els preservatius ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat