No sento res
Hola,
Bé, el q passa és que vaig començar a tenir relacions sexuals amb la meva novia (soc noia) fa unes setmanes. El primer cop no vaig sentir res quan em va fer dits pero vaig pensar que era el primer cop i tal. El cas és que ho hem tornat a provar i segueixo sense sentir res, només quan m'estimula una mica la zona pero casi q tampoc. Jo ja no sé si és ella q no sap ben bé com fer-ho o el problema el tinc jo. Siusplau, em podrieu dir com fer per millorar l'experiència. Gràcies!
Mariona Busto

Hola Blackberry!
Tranquil·litat, si és la segona vegada que ho intenteu, encara us esteu coneixent sexualment i heu d'anar descobrint què us agrada, com us agrada, etc.
Recorda que el nostre òrgan sexual principal és el nostre cervell, per tant, és molt important fixar-nos en què estem pensant quan estem tenint sexe. Estar connectada amb les sensacions, amb pensaments eròtics que ajudin a potenciar l'excitació, etc. et serà de molta utilitat.
Una altra cosa que us pot ajudar, és que tu mateixa li ensenyis com t'estimules. Pots guiar-la, indicar-li amb la mà com, quin ritme, quina intensitat, etc. així serà més fàcil!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat