Anónim
Hola, tinc 13 anys i fa temps que m'agrada un noi.
L'any passat ell anava per mi, pero jo per ell no i sempre parlavam, pero ara es al reves, jo vaig per ell i ell no sé si va per mi. Una amiga meva em va dir que per la forma de com em mirava es notava que encara li agradava pero jo no ho tinc clar, ja que ara ja no parlem.
Com puc saber si li agrado sense parlar-hi? AJUDA!
InterPersonal

Hola princess. Sóc l'Assumpta.
Doncs ho pots saber per exemple amb això que et diu la teva amiga: la mirada o contacte visual (no només si et mira molt sino també amb el tipus de mirada cap a tu), com et parla (el què et diu i com t'ho diu, el to de veu), els gestos, la posició corporal que té quan parla amb tu, etc. Tot això i més és el què anomenem comunicació no verbal, segurament que n'has sentit a parlar. Aquest tipus de comunicació "sense paraules" juga un paper molt important en el dia a dia de les persones, sobretot en l'àmbit de les relacions interpersonals.
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat