Pressió a primers passos
Holaaa, últimanent un tema m'ha estat rondant pel cap. (Se que és bastant tard😅)
Fa com mes i mig que surto amb un noi (que abans era el meu millor amic) i sempre m'esta dient que fagi jo primers passos, com si sentis que ell és qui dona més a aquesta relació (perquè és el més carinyos i eso). Llavors, des del nostre primer pico no para de demanarme que sigui jo qui comenci el nostre primer lio (cap dels dos ho hem fet mai) i li demano que en comptes de tenir-ho pensat millor que "surja". Però igualment seguiex dient que esta esperant, que quan més el faré esperar... I de vegades m'he plantejat de fer-ho però un cop el tinc davant em cago i no faig res.
No ho vull deixar amb ell però tampoc vull sentirme presionada perquè arriba un punt qur m'estic agobiant i potser hauria de treure-li importància al tema del lio però no puc evitar cagar-me.
Que faig?
Estrella Dorca

Hola bonica,
Doncs tinc la sensació que aquesta parella t'está assetjant una mica. Si la teva parella et fa sentir malament, fa que sentis que no estàs a l'alçada, t'està reclamant sempre que tinguis relacions (petons, lio,...), potser no t'està respectant, no creus?
Tu mateixa dius que a vegades et sents atabalada i que no t'agrada aquesta pressió. I tens tot el dret a sentir-te així i ell t'hauria de respectar. Les relacions i els petons que sorgeixen del desig de les dues persones, de manera espontània i sense pressions, són els més agradables. Continua reclamant aquesta espontaneïtat, demana-li espai i si no ho respecta... hauràs de prendre una decisió (encara que et faci mal).
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico