durant el sexe
Bones, aquesta nit passada, estava amb la meva novia, en un càmping i a dins la tenda vam començar a fer-ho, anàvem fent, parant... bnu lu tipic i amb aquestes que li estava xupant el dit gros de la ma i no sé perquè em va venir l'imatge de quan un noi va abusar de mi, el meu cap va relacionar el dit gros de la ma de la meva novia amb la polla d'aquell subnormal, clar jo em vaig quedar glaçada en aquell moment, li vaig demanar les mil disculpes, toti que ella em deia que no calia que em disculpes que tranquil·la,
porto quasi un any amb ella i l'abús va ser a principi de curs de l'any passat, aquell noi porto tot aquest any sense veure-li el pèl i el 17 el vaig tornar a veure, representa que ja ho he superat (ara veig que no)
però per què, perquè em va venir aquella imatge horrible en un moment tan maco i romàntic??? (gaire romàntic no perquè a la parcel·la de davant hi havia nens petits i a la tenda del costat hi havia una amiga nostre que just fa 3 dies que ha tallat amb el seu nòvio i no volíem fer gaire soroll per tant... el morbo de fer-ho amb la màxima discreció i silenci hi era)
Cristina Albó

Hola,
En primer lloc, disculpa per no haver contestat abans, no sabem què ha passat però hem detectat algunes consultes antigues que no havíem rebut fins ara.
En segon lloc, moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos una situació com la que vas viure.
Quan patim situacions traumàtiques és habitual que apareguin flashbacks o que revivim el malestar viscut en aquella situació, i això ho pot despertar un acte, una olor, un espai, una persona, etc...
Si sents que és una situació que apareix en els teus pensament de forma recurrent, que no et deixa viure el teu dia a dia, que interfereix en les teves relacions, etc, et recomanem que si ho consideres, busquis ajuda psicoterapèutica.
Una abraçada enorme i si necessites contactar amb nosaltres, ja saps on som.
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com