Maquillatge i altres temes
Hola! Principalment agrair el vostre treball i, avans que res, disculpar-me per les faltes d'ortografia. M'agradaria saber on puc trobar consells de maquillatge bàsic i senzill per començar a posar-me alguna cosa més que rímel. Després m'agradaria saber com puc aprimar-me sense fer una dieta molt estricta, ja que estic d'exàmens i tinc ansietat i en aquests dies em dona per menjar galetes i cosas d'aquestes que no son sanes...
Moltes gràcies!
Laia Reventós

Bon dia Guapa!
Moltes gràcies a tu per confiar en nosaltres!!!
Bé, respecte a les teves preguntes...
1. Pots aprendre a maquillar-te i descobrir truquets de maquillatge en tutorials del youtube, que hi ha infinits i per a tots els gustos i és molt visual de tal manera que se n'aprèn molt.
2. No et podem recomanar que facis una dieta perquè això ho ha de valorar un metge especialista o un nutricionista que és qui hauria de decidir si necessites seguir-ne una o no depenent de molts factors. Però el que sí que et podem dir són vàries coses. Per un costat, no és recomanable començar una dieta enmig d'exàmens ja que si tu ja de per si tens ansietat i sols menjar més de l'habitual, la dieta el que farà és que tinguis encara més gana i ansietat i segurament acabaràs menjant més. Així que si realment necessites fer una dieta, espera't a després d'exàmens i ves a un especialista.
També et recomano és que facis una alimentació equilibrada i sana. Prioritza les fruites i verdures abans que els dolços i segurament d'aquesta manera no tindràs la necessitat d'estar picant tota la estona.
Finalment, pregunta't... és necessari seguir una dieta per perdre pes? el teu cos ho necessita per salut o és per altres motius (pressió de la societat per estar prima, ideals de bellesa, influència de les xarxes socials...)? Si és pel segon motiu, no et recomanem fer dieta perquè probablement no la necessites. No t'hi capfiquis i aprèn a estimar el teu cos. Estàs encara a l'adolescència i t'has d'acabar de desenvolupar física i mentalment, per tant aprèn a tenir una bona autoestima i acceptar com ets en totes les teves formes ja que un pes a la bàscula no determinarà com ets.
Espero haver-te ajudat guapa!
Moltes gràcies de nou.
Laia Raventós Fernández