No se qui sóc
Estic preocupada i trista perquè no se realment qui sóc... Com sóc i no entenc perquè no ho se jo però en canvi totes les meves amigues se les veu que saben com són...
Ademes crec que soc molt egoista, dramàtica, mimada...
I són els adjectius que més odio i no m'agrada ser així. Si així sóc jo no m'agrado com sóc, vull canviar i no ser així però a part d'això nose com sóc i com no se com sóc no se qui ser sats? Osigui no esq sigui insegura pk creume soc tope de segura de mi... Però em raio molt pensant i ps estic feta un lio. Ajudeu-me siusplau😔❤️
Estrella Dorca

Hola Alba,
És natural aquesta "crisi d'identitat", forma part de l'adolescència i és molt sa! Vol dir que et preocupes per la teva manera de ser, que et qüestiones i que vols treballar els aspectes que no t'agraden de tu.
Deixa que passi aquesta temporada, observa't i analitza't. Sigues crítica però també mima't (tens moltes virtuts, també!).
Els passos a seguir són:
1. Tenir una llista (mental o escrita) de les actituds que no t'agraden de tu
2. Ser conscient del moment en què tens aquestes actituds (primer te n'adonaràs en passat, és a dir, un cop ja les hagis tingut, i mica en mica començaràs a adonar-te al mateix temps que passen).
3. Quan t'adonis que tens una actitud que no t'agrada de tu, para i pensa. Busca alguna altra manera de reaccionar.
4. Valora si la nova forma de reaccionar t'agrada més i s'ajusta a la persona que vols convertir-te ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico