No se que fer
Jo em parlava amb un noi que ara es el meu crush llavor una amiga meva m'acompanyava quan quedo amb ell. Ell es el meu crush pero en plan que hem mola i llavor desde fa uns dies quan quedem el meu crush se la tira a la meva amiga i això a mi em fa mal ja que a mi aquest noi m'agrada i no vull que la meva amiga estigues de res amb ell ja que se que al final m'allunyare i no vull això ja que es com una millor amiga per mi. No se que fer altre gent m'ha dit que deixi que el temps corri i que si es lía amb ell saben que a mi hem molestaría no es tan bona amiga.
Estrella Dorca

Hola!
Ostres! Això de les relacions és força complicat...
Crec que primer hauries de veure si aquest noi també té interès per tu o no. Pel que expliques, és probable que estigui més pendent de la teva amiga (i ella d'ell).
Llavors, si tots dos s'atrauen, s'agraden i no tenen cap compromís exclusiu amb altres persones, per què no poden estar junts?
Sé que probablement et farà mal, però tu no pots impedir que dues persones que s'agraden, deixin d'agradar-se. Així que, agafa aire, respira, i allunya't una mica d'ells per evitar fer-te més mal. Necessitaràs un temps per cuidar-te i assimilar la situació. Però veuràs com mica en mica farà menys mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico