amor a primera vista?
hola sóc una noia de 16 anys. Aquest any he començat primer de batxillerat i no m'ha anat molt be i els meus pares han decidit apuntar-me a repas. Sempre que hi vaig coinsideixo amb un noi que m'atrau i sempre parlem però no tinc ni idea de com es diu i no se per on entrar-li. Magradaria coneixe'l i nose ni per on començar.. AJUDA SISPLAU!!
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta.
Si dius que sempre parleu és que ja has iniciat algun tipus de relació amb ell no? o dit d'una altra manera, ja li has entrat... El nom sí que és una cosa important que hauries de saber, ja que referir-te a una persona pel seu nom facilita la proximitat i la comunicació amb aquesta persona. A partir d'aquí, segueix fent com fins ara sense forçar les coses i ja veuràs com us aneu coneixent. No haguessis dit mai que anar a classes de repàs fos tant motivador oi?. Doncs mira-li la part positiva i si pots intenta també centrar-te una mica amb la matèria...d'acord?
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat