Masturbació i sexe oral
Fa unes semanes que quedo amb un noi i ens hem liat bastants cops, hi ha confiança entre nosaltres i aquest cap de setmana m'ha convidat a passar la tarda a casa seva ja que els seus pares marxen de viatje i es queda sol. Porto uns dies donant-li moltes voltes al tema ja que jo mai he fet una palla o una mamada a ningú i m'agradaria que ell fos el primer. Ara bé, vull fer-ho bé i tinc molts dubtes a l'hora de pensar en el moment en que ell arribi a l'orgasme. Què he de fer si li estic fent una palla i s'esta a punt de correr? I si li estic fent una mamada? Si no vull que se'm corri a la boca m'he d'apartar i que acabi ell sol o què he der fer?
Moltes gràcies!!!!!
Cristina Albó

Hola candi,
El cap de setmana ja ha passat, ens sap greu arribar tard, però ja que hi som et contestem per si pot ajudar-te igualment a tu o a alguna altre persona que tingui el mateix dubte.
Si estem estimulant un noi, ja sigui amb masturbació o amb sexe oral, hem de poder parlar amb ell i demanar el que considerem.
Si no voleu tacar-vos amb l'ejaculació per exemple amb una masturbació, heu de poder parlar amb ell i demanar-li que abans d'ejacular us avisi i es tapi (amb una tovalola, una samarreta, un mocador de roba o de paper, etc...).
Si parlem de sexe oral, la recomanació seria practicar-ho amb preservatiu, si ho feu amb preservatiu, a part que us protegiu d'Infeccions de Transmissió Sexual, no hi haurà risc de tacar-vos ja que l'ejaculació quedarà dins el preservatiu. Ara bé, si ho feu sense preservatiu, i no voleu que ejaculi a la vostra boca, podeu parlar amb el noi i demanar-li que no ejaculi dins, que us avisi per retirar-vos i acabar amb la mà d'ell o amb la vostra i que es tapi per no tacar, com amb la masturbació.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com