Desastree
Estic super enamorada del meu profe. No es normal que passi aixo ara, a la uni encara pro, a secundaria? Apart la diferencia d edat es molt bestia (em treu mes de 20 anys) Ho he parlat amb algunes amigues pero obviament elles tmp saben que fer.
L'altre cosa rara es que no m'agrada fisicament, es nomes com intelectual (no se si es diu aixi), sk mo han preguntat i tal pro no em liaria am ell ni faria res d res per aixo em confon encara mes.
No se que fer, per molt que ho intenti no l'aconsegueixo oblidar i estic molt confosa/rallada.
Es normal? Puc fer algo?
Merci per llegirme.
Estrella Dorca

Hola Selene,
Admirar un professor és més habitual del que penses. Sovint l'atracció és intel·lectual (com tu expliques molt bé), és a dir, ens agrada la seva manera de pensar, de reflexionar o fins i tot els seus interessos. No pateixis, es pot considerar un amor platònic. Mica en mica passarà, no has de fer res. Recorda't que estàs aprenent a seleccionar allò que t'agrada de cada persona, per tant, pot ser un descobriment per tu: Què és el que t'atrau d'ell? Què vols trobar en altres persones? Així potser t'ajudarà  a identificar-ho quan ho tornis a trobar en una altra persona ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico