ejaculació
Holaa!
Sòc una noia de 19 anys i estic molt frustrada, porto un any amb el meu novio i en tot aquest temps mai ha ejaculat ni fent-li orals, ni masturbanlo ni fent penetració (sols quan ell es masturba arriba a ejacular, i tarda molts minuts, mes de 5 segur) i m’està preocupant perquè em pensava que tenia dificultat a causa de l’estrès (tal i com ell em deia, fins fa poc tenia moltíssima feina), però ara que fa setmanes q no té feina suposo que no té estrès i lo estrany es que segueix sense corres i jo ja no se que fer, quan li proposo de anar al metge em diu coses com segur que em rallo per això, que ja es passarà, que ja es solucionarà, i fins i tot em va dir que aniria al metge (fa temps ho va dir) i res de res; bàsicament casi sempre posa la culpa de que es pel condó que no sent res (varis cops m’ho ha proposat de ferho sense, inclús he pensat en pendre pastilles) o li dona la culpa al cansanci, als nervis, etc, qualsevol cosa...
En quant a problemes que pugui tenir té tda (no sé si pot influir) i no te fimosis ni ningun problema, fem preliminars etc.
Estic molt preocupada perquè això no es normal i no fa res per solucionar-ho i començo a donar-li voltes jo sola i em penso que no li atraic o es gai, que faig sexe malament (vaig iniciar-me a tenir relacions amb ell, no tinc previa experiencia i sempre pregunto que li agrada a la hora del sexe) o està tenint relacions amb altres persones que si ho farien sense condó. Per si fos poc crec que fingeix, ja que duran el sexe fa molts gemecs pero despues ni una gota de semen i a sobre es queixa de que no sent res amb el preservatiu. Em ralla molt tot això i espero que es pugui solucionar, es una persona que es posa molt a la defensiva i és complicat parlar sobre això...
Que puc fer? Gràcies.
Cristina Albó

Hola,
Ens sap molt greu tot el que esteu patint. En primer lloc, treu-te del cap, que no li atreus, sovint no és així, moltes vegades, això passa precisament perquè li importes i sent pressió per fer-te gaudir.
En segon lloc, la teva recomanació que acudeixi al metge és molt encertada, estem d'acord amb tu, però ha de ser ell qui decideixi posar-hi remei. Fins que ell no vulgui potser heu d'assumir que les vostres relacions sexuals seran així, sense ejaculació a no ser que ell es masturbi.
Si ell sol ho aconsegueix, tal i com dius, podríem entendre que la causa psicològica hi és present. Si no fos psicològic, no podria ejacular en cap situació.
Molts ànims i estem aquí per qualsevol dubte.
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat