No se
Holaa bueno el caso esque ja fa uns mesos que surto amb un noi i ja hem tingut relacions i tal. El problema es que jo mai me corregut, mu passo genial i tal pero en la meva vida me corregut. Osigui mai (no només des que estic amb ell) He probat de tocar-me i tal pero esque es com si em canses i no mu paso ni la meitat de be que amb ell . La meva pregunta es com es la correguda d una tía? Pq si que a vegades es com si em controles inconscientment per no fer-ho.
(Pd lo del mirallet i lo de centrarme en gaudir a la hora de fer-ho ja Ho faig)
Moltisimes graciess
Cristina Albó

Hola Naix,
L'orgasme és una sensació subjectiva molt personal, cada noia ho viu de forma diferent. No podem comparar l'orgasme femení amb el masculí, hi ha dones que sí que expulsen líquid i d'altres no, però això no determina si hi ha plaer o no.
El primer abans de tot és començar pel principi, és a dir, conèixer
els nostres genitals, ubicar bé cada zona, agafar un mirall, estar en un
lloc tranquil sense por a que ens interrompin i mirar-nos la vulva.
Una
vegada hagis ubicat el clítoris, la uretra, l'entrada de la vagina, els
llavis vaginals, ... aleshores podem tocar, explorar com respon al
tacte cada zona.Si el contacte directe resulta molest podem utilitzar
algun lubricant vaginal.
I després podem començar a estimular la
zona de forma eròtica, però per a fer-ho també hem d'erotitzar el nostre
cap, els pensament també han de ser eròtics, centrats en el plaer,
centrats en el que estem sentint en aquell moment, etc...
T'adjuntem
un vídeo fet per unes estudiants d'infermeria fa uns anys on podem
veure diferents maneres d'estimular els genitals femenins:
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com