15 anys i pits caiguts
Hola! Voldria saber si tinc els pits caiguts o no. He provat el mètode de posar-se un llapis a sota dels pits i si es cau vol dir que tens els pits bé però a mi no se m'ha caigut. Estic bastant preocupada i no sé que fer. Tampoc sé quina és la causa perquè tinc 15 anys i se suposa que els hauria de tenir bé. Podrian ser els sostenidors la causa? Si és així, hi ha algún tipus que no m'hauria de comprar? Quin seria el tipus de sostenidor ideal perquè els tingui bé? Tampoc és cosa de genètica perquè la meva mare no els tenia així amb la meva edat.
Que hauria de fer? Si us plau responeu-me.
Adeu!
Laia Reventós

Hola guapa!
Gràcies per confiar en nosaltres.
Aquest mètode que comentes és molt simple...No et preocupis ara per haver vist que pel fet que se't caigui un llapis tindràs els pits caiguts. El tema en qüestió és: a tu t'agraden els teus pits? És tan important buscar la causa de tot? A més, els sostenidors no tenen res a veure, només és un mètode per aguantar els pits, no influeixen en la forma natural dels pits.
SI realment estàs molt preocupada per aquest tema, potser serà millor que vagis a un metge especialista (ginecòloga/metge de capçalera) per a que els hi faci un cop d'ull i et tregui de dubtes.
Espero haver-te ajudat guapa,
i no t'amoïnis!
Laia Raventós,
psicòloga.