Estar malament lo que vaig fer?
Hola, a veure el meu dubte és que no sé què tinc i si tinc algo.
Els 13 anys era una foca perquè menjava molt, vale? Pesava 80kg. Els 14 vaig decidir aprimar-me, i com ho volia fer vaig anar amb una infermera. Jo tenia clarissim que em volia aprimar, perquè mai trobava roba, i la que m'anava bé a mi no m'agradava i em sentia fatal amb el meu cos.
I com volia fer les coses bé vaig anar amb una infermera.
Amb 1 any (dels 15 als 16) em vaig aprimar anant amb ella 10kg, després em va dir que ja amb la meva alçada ja estava bé. Vaig deixar d'anar-hi, i no sé com em vaig aprimar 5kg més. O sigui en total em vaig aprimar 15kg. Tot i així m'hagués agradat perdre'n més, però no va ser així. Vaig estar anys pesant això. Fins els 19 anys.
Que a veure abans dels 19 anys, jo volia aprimar-me més. Però bueno els 19 anys vaig començar anar amb una psicòloga, ja als 12 anys hi havia anat per pensament de mort i deia que m'agradaria ser anorèxica per aprimar-me, etc. però vaig deixar d'anar perquè jo no hi volia anar i els meus pares em van fer cas.Bé, doncs això, els 19 anys anava amb una psicòloga, jo mai he sigut feliç, la veritat. I hi vaig anar perquè deia que no tenia amics, i perquè em costa molt parlar..., total que van sortir moltes més coses, com per exemple, que tinc TLP.
No sé quan van començar afartaments. I els 19 anys, quan vaig començar anar amb la psico, em vaig dir... és que vull tocar fondo perquè vull sortir de tota la merda, i vaig pensar que potser si feia coses perjudicials per mi pos que la psico em faria més cas. Total que em vaig començar a provocar el vòmit. Però una part de mi volia perdre pes, però l'altre volia que la psico veigués que realment jo estava malament. I també els 19 vaig començar a tallar-me per lo mateix, tot i que després ja tenia ganes de tallar-me... i bueno
No sé si m'estic explicant, però bueno.
I ara tinc 25 anys, i des dels 19 que em provoco el vòmit però de tan en tan. Ah i per cert... finalment peso 85kg... o sigui més de lo què havia pesat...... (medeixo 1'70).
I el què em passa ara és que des de que em van ingressar fins ara tinc molta gana, però de menjar porcaries, i quan faig més afartaments és per la tarda.... i sembla que tingui una gana terrible, no sé si ho fan les pastilles que em prenc o no sé..
El cas és que em sento gordissima i em fa sentir fatal.
Ara porto 2 dies vigilant amb el menjar.. però igualment no sé fins quan aguantaré, perquè ara per exemple m'estic morint de gana.
No sé, penses que pot ser que tingui un tca?^La meva psico em va diagnoosticar tca per atracón. Però jo no ho veig tan clar, perquè provocar el vòmit per exemple, ho vaig començar a fer perquè ella veigués que jo estava mal, o sigui pot ser que tingui tca o no? Va estar malament lo que vaig fer?
Laia Reventós

Hola seta94!!
Veig que estas preocupada. En els darrers mesos ens has anat publicant els teus dubtes sobre el TLP i el TCA.
Com ja t'hem comentat en altres ocasions, nosaltres no et coneixem per determinar si tens un TCA o no. Pel que ens expliques està clar que pateixes i que estas confosa i no saps com sortir-ne d'aquí. Però els metges saben el que fan i ho fan pel teu benestar. Deixa't ajudar!! :)
un número a la bàscula no determina qui ets ni com t'has de sentir amb tu mateixa.
Has d'esbrinar que hi passa pel teu cap i com et sents amb tu mateixa que fa que hagis de recórrer al vòmit per cridar l'atenció de la teva psicòloga, per exemple. Parla amb ella d'això.
Nosaltres no et podem ajudar més en aquest aspecte perquè no et coneixem.
Gràcies de totes maneres per comptar amb nosaltres!
Laia Raventós,
Psicòloga.