El tio que em cunde té por
Hi ha un noi que em cunde molt, de fet l'altre dia ens vam liar super fort i la situació en general va ser super íntima.
Però vam estar parlant i em va dir que no volia res serio, i parlant, em vaig adonar que no volia res serio perquè té por de no poder estar a l'alçada... Però no sé com fer-li entendre que val tota l'alegria i que és super especial💔
Estrella Dorca

Hola!
Només ell sap realment què sent. Tu pots tenir les teves hipòtesis i explicacions, però si ell t'ha dit que no vol res oficial...  NO VOL UNA RELACIÓ OFICIAL. No et facis mal intentant que vulgui una relació de parella perquè tu intueixes que ell té por a comprometre's o a no estar a l'alçada. Aquesta feina no et pertoca.
Ell ha de decidir si vol estar amb tu o no. Tu pots posar les condicions que vulguis i ell pot posar les que vulgui. Si coincidiu, endavant! si no esteu al mateix punt... doncs fora.
A vegades ens entossudim a mantenir una relació i... potser, no val la pena.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico