perdua ereccio
Holaa, es normal qe al meu novio passats uns minuts quan tenim relacions se li baixi la erecció sempre? A que es deu (potser es el preservatiu)? Que podem fer? Gracies
Cristina Albó

Hola,
No, normal no és, l'erecció és una resposta fisiològica del cos davant l'estimulació eròtica i sexual, i amb això no fem referència només a la parella, sinó que fem referència a què pensa la persona en qüestió, on està centrat.
Si els pensament són "se m'aixecarà?", "a veure si avui funciona", "merda, merda, ara ve el moment de la penetració i se'm baixarà", "avui funcionarà?", etc... i els comentaris de la parella també van relacionats a posar en dubte l'erecció del noi, no hi ha res eròtic en aquest escenari.
També és important saber si li passa sempre, quan està sol, quan està amb tu, quan es masturba, durant tots els jocs sexuals, etc...
Si ja fa temps que li passa, potser estaria bé, que consultés amb el metge de capçalera o que consultés amb un/a professional expert/a en sexologia clínica i psicoteràpia.
Una abraçada i gràcies!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com