Preservatiu amb pell al penis
Mira, la cosa és que un dia per provar, vaig agafar un condó d'aquells que et donen a les xarrades amb el cole per provar la sensació i tenir un primer contacte. La cosa és que quan me'l vaig posar (apart del típics errors com el de la punta del condó amb aire...) em vaig donar compte de dues coses. Una que em costava posar-me'l (podia ser que m'anes petit, que el lubricant estigui en mal estat (estava a pint de caducar), o que no tingués la pràctica...), i l'altre més inquietant, que com que tinc pell en el cap del penis, al masturbar-me el condó se'm movia i es descolocava. Hi ha alguna manera de que no passi, he d'evitar fer algo, o es algún altre tema?
Qualsevol ajuda serà d'agrair. Moltes gràcies.
Mariona Busto

Hola Pau!
En ser el primer cop que et posaves un preservatiu, és completament normal que tinguis dubtes i que potser no te'l col·loquessis del tot bé.
Si el preservatiu no estava caducat (encara que quedessin pocs dies) i l'havies guardat correctament, segurament estava bé i aquest no va ser el motiu de les dificultats. Pel que fa a la talla, et recomanaríem que tornessis a provar amb uns altres preservatius de mida estàndard, per anar valorant si et van bé o necessites una talla diferent. Això tu mateix ho aniràs veient.
En el següent enllaç trobaràs informació de com col·locar el preservatiu: http://sexejoves.gencat.cat/ca/temes/la_contracepcio/metodes_contraceptius/el_preservatiu/el_preservatiu_masculi_com_s_utilitza/
">
http://sexejoves.gencat.cat/ca/temes/la_contracepcio/metodes_contraceptius/el_preservatiu/el_preservatiu_masculi_com_s_utilitza/
">
Veuràs que de mica en mica, amb la pràctica, aniràs aprenent a posar-te el preservatiu sense dificultats.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Pau!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat