Nois de 17 anys
Hola, tinc 18 anys i un noi de 30 anys em tira la caña, a mi el noi m'agrada i ns si ahuria de surtir amb una persona que sigi 12 anys mes gran que jo. Els meus amics douen que nomes es perque vol sexe pero jo no estic segura i estic confosa. Que hauria de fer???
Cristina Albó

Hola Elle,
Més que la diferència d'edat, hem de valorar els
moments vitals que viviu. El moment vital d'ell, és completament
diferent al moment vital teu, ell possiblement està en un moment on és
independent, on està treballant del que ha estudiat o està creant-se un
perfil professional dins el mercat laboral, possiblement comenci a
pensar en parella estable i possiblement en la paternitat. Tu, en canvi,
estàs acabant batxillerat, estàs estudiant un mòdul superior (o mitjà), o
acabes de començar la Universitat.
El moment vital als 18 i als
30 és molt diferent. La mateixa diferència d'edat en una altra etapa,
per exemple de 40 a 52, o de 30 a 42, potser no genera tanta distància,
no per la diferència d'anys, sinó per l'etapa vital en la que es trobessin
aquelles persones.
Ara bé, ets completament lliure de prendre les decisions que vulguis. Ara bé, si no et sents segura i no ho acabes de veure clar, no prenguis encara cap decisió ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com