Estic enamorada?
Hola, primer moltes gracies per aquest portal que teniu per ajudar-nos amb les nostres rallades adolescents. Intentaré ser el més concisa que pugui ja que suposo que tindreu molts missatges i potser no el contesteu jajaja.
Enfi, el cas és que a l’estiu vaig estar amb un noi i tot anava superbé. La cosa es va acabar perquè a ell li van dir que jo m’havia liat amb un altre (quan em va demanar d’estar d’algo més obert per rallades seves que té “por” a tenir nòvia o a que li faigin mal o ns) quan no era veritat, i ell es va liar amb una ex seva (la que per això ara no vol pillar-se i va “frenar” lo nostre). El temps ha anat passant i al principi em va costar bastant i ho vaig passar malament però he estat parlant i bno he comensat coses amb altres tios però quan vaig comensar algo amb un (que no era res definit) em vaig liar amb el meu ex (aquest de l’estiu) però no vaig voler res més ell em va dir de quedar i li vaig dir que no tot
I que al endemà al dematí (ens vam liar de festa) els dos vam dir que va passar Pk anàvem una mica torrats). Jo he estat “bé” sense pensar en ell, potser una mica però en general no, però per carnavals em va venir cridant dienme unes coses que ns no tocaven dient que cap tia el tornaria a vacilar que sabia com jo era però que li queia molt be i no em volia fotre nsk. Jo no entenia res i ns dient-me coses de la seva familia i que ell m’havia tractat bé ns, la conclusió va ser que va explotar Pk es va adonar que havia fet les coses malament amb una altre ex seva i va “explotar” amb mi Pk jo tmb li importo soposo (la conclusió de amics meus que tmb son amics seus). Des de llavors que el tinc al cap.
Jo no tinc res amb ningú ara i penso tot sovint amb ell i ns, molt cops de festa se m’ha insinuat però com que jo tenia algo sense definir amb altres doncs em “resistia”, però en veritat soposo que una part de mi sempre ha volgut tornar amb ell. No se que fer si dirli algo o no perquè no se com reaccionarà no crec que vulgui res amb mi Pk soposo que te uns cacaos mentals forts (fa poc es veu que li deia a una ex seva que lestimava quan ell sempre l’havia tractat fatal), i ns... potser si li dic algo com veu que ho te no ho vol, potser si m’insinuo dd festa és mes facil perquè ja ens vam liar després de deixaro i bé, ell varis cops després ha intentat algo amb mi de festa.
Pensava que sem passaria però vuit mesos després dd deixaro segueixo pensant amb ell i volent intentar-ho un altre cop, potser perquè no es va acabar perquè un dels dos deixes de sentir i es com que la cosa mai s’ha acabat del tot ns. Estic enamorada d’ell? L’estimo? Que hauria de fer?
Perdo ja que m’he enrollat bastant.... em costa no fer-ho. Em faríeu un favor si contestessiu perquè enserio que no se que fer.
Estrella Dorca

Hola Martina,
Tinc la sensació que aquest noi té un embolic al cap i que no és del tot sincer. I el seu embolic t'acaba arrossegant a tu. Per tant, què sents tu per ell? Quin tipus de relació vols amb ell?
Ell vol la mateixa relació que tu?
Si sents que voleu coses diferents... potser ja tens la resposta, no trobes? A vegades és dolorós prendre decisions dràstiques, però en algunes situacions és la millor una decisió ferma.
Tu decideixes si vols esperar que ell "aclareixi" tot aquest embolic o bé comences a decidir la teva vida i el teu camí ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico