TCAne
Hola!
M'han diagnosticat un TCAne i estic molt angoixada perquè no sé en què consisteix el tractament.
No vull acceptar-ho perquè penso que són els altres els qui s'equivoquen, jo em veig enorme, mesuro 1,67 i peso 48kg.
Veig que potser tinc un problema quan em veig tan obsessionada amb el pes i menjar, em sento molt culpable quan menjo i no sé com fer-ho...
Laia Reventós

Hola guapa!
Un TCANE és un Trastorn de Conducta Alimentaria No Especificat. Això vol dir que reuneixes criteris de l'Anorèxia i la Bulímia, però que no arriben a ser ni un ni l'altre. El tractament, però, és similar al de l'Anorèxia i la Bulímia.
El primer pas per voler millorar és acceptar que hi ha un problema i ser conscient. No tot es redueix a un físic i a un pes. Hi ha altres aspectes i factors a tenir en compte en un TCA. Si tu refereixes que estàs obssessionada amb el pes i el menjar, és que algo no funciona. Deus estar patint molt i t'animo a que t'obris als professionals ja que ells t'ajudaran més del que et penses i voler que et milloris.
Els altres no van en contra teva, volen ajudar-te. Parla ambe ls teus amics i pares de com et sents i pensa en què pots fer per restar-li importància a un físic. La personalitat i portar un Estil de Vida Saludable és molt més important que un únic número a la bàscula.
Bé guapa, espero haver-te ajudat i gràcies per confiar en nosaltres.
Ànims i ens tens aqui pel que necessitis.
Laia Raventós,
Psicòloga.