Maquillatge
Hola! Tinc 13 anys i moltes noies de la meva classe es maquillen. Pero tinc dos problemes: primer, no se com demanar-li a la meva mare que em compri maquillatge i segon, no se com maquillar-me.
InterPersonal

Hola Osopanda. Sóc l'Assumpta.
Una pregunta: tu tens ganes de maquillar-te? o només ho vols fer perquè hi ha altres noies que ho fan?. Si realment et vé de gust, cosa que entenc perfectament, penso que li pots demanar tranquilament a la teva mare que et compri algunes coses bàsiques de maquillatge (tipus coloret i llapis d'ulls). Tampoc t'has de comprar el superestutx de maquillatge per començar a provar. Hi ha botigues, fins i tot supermercats, que venen productes d'aquest tipus molt bé de preu. Estic segura que la teva mare entendrà que et fas gran i comences a interessar-te per la roba i el teu aspecte físic en general. En relació a sobre com maquillar-te, dir-te que hi ha molts blogs per internet on pots trobar informació útil i pràctica.
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
http://www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
" rel="nofollow">www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
http://www.interpersonal.cat
" rel="nofollow">www.interpersonal.cat