M’agrada un noi de 19 anys i no sé què fer
Hola, tinc un problema. Fa uns mesos vaig conèixer a un noi de 19 anys, ens vam coneixer per una aplicació i mai ens hem vist en persona. Ell diu que esta enamorat i jo no se que fer. M'agradaria probar de sortir amb ell ja que mai he estat en cap relació, ni un lio ni res. Peró també em preocupa l'edat ja que ell té 19 anys. AJUDAAA SI US PLAU, NO SE QUE FEEER!!!
Estrella Dorca

Hola!
Doncs si tens dubtes, espera. A vegades tenim pressa per viure algunes experiències, però sovint és millor viure-les amb les persones adequades. Tinc la sensació, pel que expliques, que et genera una mica de desconfiança. Per tant, entenc perfectament que tinguis dubtes i vulguis esperar un temps més abans de fer cap pas.
Potser, abans de decidir si t'hi emboliques o si comences una relació, pots intentar quedar amb ell (sempre explicant-ho a casa o acompanyada d'amigues i en un lloc públic que tu coneguis) per veure quines sensacions et genera. Llavors potser tindràs més informació per poder decidir si et ve de gust continuar coneixent-lo o no.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico