tinc problemas en el tema..
hola, os fare un resum.. tinc 21 anys i la vaig perdre als 15 anys.. total que tots aquests anys que han pasat doncs he tingut relacions, i en el dia de avui estic amb la meva parella i portem dos anys i pico... doncs necesito ajuda de veritat perque sempre que parlo amb les amigues de sexe, doncs m’entra una pena i unes ganes de plorar perque sincerament no se que es un orgasma, no disfruto res del sexe ni amb la meva parella de ara ni els dels pasats.. osigui no entenc perque tinc aquest problema, vaig sempre amb por pero intento ficar el cap blanc i disfrutar pero no disfrutu del tot, no se si son les anticoceptivas o no se.. Tambe me he intentat experimentarme a mi mateixa i tampoc sento res, osigui no se si tinc un problema o que.. NECESITO AJUDA DE VERITAT, perque amb la meva parella no ho fem desde fa semanas perque s’ha man tret les ganes de tot.. Siusplau ajudeume, i digueume si tindiria que anar a un sexologo.. de veritat que necesito ajuda, m’estic rallan moltisim amb aquest tema.. gracias..
Cristina Albó

Hola holakase,
És molt habitual que si no gaudim de les relacions sexuals ja sigui perquè hi hagi dolor, molèsties, incomoditat o falta de plaer, les ganes i el desig sexual vagi disminuint. Si no ens ho passem bé, no tenim ganes que torni a passar, oi?
Bé, si tu mateixa t'has explorat, t'has mirat amb un mirall, has ubicat i explorat les zones de la teva vulva (uretra, clítoris, entrada de la vagina, llavis, etc...), et focalitzes en les sensacions, en el plaer, en les fantasies, en els pensaments eròtics, etc... i no sents res, absolutament res, seria recomanable que consultessis amb la ginecòloga per veure si anatòmicament tot funciona correctament, i si és així, consultar amb una psicòloga especialitzada en sexologia clínica.
Amb 21 anys podries accedir al http://www.consultajove.cat/
" target="_blank">servei de consulta jove de l'Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella a Barcelona o al http://merakia.cat/portfolio-items/servei-de-terapia-25/
" target="_blank">servei de teràpia 25 de Merakia a Vic.
Una abraçada enorme i gràcies per la confiança! No és gens fàcil donar el pas de consultar i ho has fet ;)
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com