masturbació femenina
Hola!
Fa poc temps que he començat a sentir curiositat per masturbar-me. Algunes vegades ho he provat, però no he sentit plaer ni res, nomès sentia que em tocava la vagina amb el dits i prou. Crec que no ho faig bé o que en comptes del clitoris, potser m'he tocat una altra part i per això no sento plaer. Em fa una mica de vergonya consultar-ho al meu entorn, la veritat. Com em puc masturbar correctament?
Ay quina vergonya! Gràcies
Cristina Albó

Hola happy,
El primer abans de tot és començar pel principi, és a dir, conèixer els nostres genitals, ubicar bé cada zona, agafar un mirall, estar en un lloc tranquil sense por a que ens interrompin i mirar-nos la vulva.
Una vegada hagis ubicat el clítoris, la uretra, l'entrada de la vagina, els llavis vaginals, ... aleshores podem tocar, explorar com respon al tacte cada zona.Si el contacte directe resulta molest podem utilitzar algun lubricant vaginal.
I després podem començar a estimular la zona de forma eròtica, però per a fer-ho també hem d'erotitzar el nostre cap, els pensament també han de ser eròtics, centrats en el plaer, centrats en el que estem sentint en aquell moment, etc...
T'adjuntem un vídeo fet per unes estudiants d'infermeria fa uns anys on podem veure diferents maneres d'estimular els genitals femenins:
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com