mal olor vaginal
hola bones
no crec q sigui normal q em fagi bastanta mala olor la vagina i me la rento cada dia pero tot hi aixi fa mala olor crec jo q mes de lo normal.
em podrieu ajudar? si puc fer algo o si tinc algun problema
mersi
Cristina Albó

Hola lapeeeke,
Amb la informació que ens dones no podem dir-te massa cosa. No sabem si ja tens la menstruació o no, si no la tens és possible que sigui que s'estigui començant a activar el teu cos.
Tampoc sabem si mantens o has mantingut relacions sexuals amb alguna altra persona, si és que sí, i de sobte has començat a sentir que la vulva canviava d'olor, aleshores podria ser alguna Infecció de Transmissió Sexual.
El millor seria que consultessis amb la ginecòloga o la Infermera de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com
lapeeeke
hola bones si que tinc la menstruacio i si que he mentingut relacions pero desde avans de les relacions sexuals ja em feia mala olor
Cristina Albó
Hola lapeeeke,
La vulva ha de fer olor, però no una olor desagradable. Si el que tu sents és que hi ha una olor desagradable, el millor és que consultis amb una ginecòloga.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com