Fluxes vaginals
Tinc molts fluxes vaginals. Cada dia acabo amb les calces blanques i no precisament perquè vagi calenta tot el dia. No sé què fer. Vaig anar al metge i em van donar unes pastilles que suposadament reduïen els fluxes però ha sigut una pèrdua de temps. Vull solucionar-ho ja perquè és molt vergonyós. Quan vaig a domir a casa d'algú intento que no es noti però porto les calces mullades. No sé què faré quan tingui relacions. Ajuda sisplau!
Mariona Busto

Hola la mari!
Tenir flux vaginal és completament normal i inclús podem tacar les calcetes. Observaràs que en funció del moment del cicle menstrual on et trobis hi ha variacions en quantitat, textura i consistència. A vegades, quan tenim molta quantitat, pot ser una mica molest. El que et recomanem és que ho consultis de nou amb la teva ginecòloga o llevadora perquè pugui valorar-ho, i determinar si tot està correctament. Entenem que si et van donar tractament, és perquè hi havia alguna cosa que ho indicava.
Per altra banda, si observes que aquest flux fa mala olor, té un aspecte estrany o sents molèsties, és important consultar-ho amb l'especialista.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat